ŠKODA AUTO se vrací mezi hlavní partnery české hokejové reprezentace

  • Vytvořeno: 12/12/2018
  • Kategorie: Škoda

Lední hokej, cyklistika a motorsport – 3 pilíře sportovního sponzoringu mladoboleslavské automobilky.

 

ŠKODA AUTO patří mezi nejvěrnější partnery české hokejové reprezentace a nejvyšší domácí soutěže. Svoji pozici u národního týmu nyní posiluje a od letošní sezóny se po letech vrací mezi hlavní partnery. Smlouva uzavřená mezi společností ŠKODA AUTO a BPA sport marketing rozvíjí úspěšnou spolupráci z předchozího období a její součástí je rovněž podpora mobility zástupců Českého hokeje.

„ŠKODA AUTO je nesmazatelně zapsána v dějinách českého ledního hokeje, a to již více než čtvrtstoletí. Český hokej oslavil letos 110 let a ŠKODA AUTO již 123 let. Naše angažmá na ledové ploše značnou měrou přispělo k výraznému posílení image a známosti značky ŠKODA po celém světě. U nás doma jsme hrdým partnerem nejen české reprezentace, ale podporujeme společně s našimi autorizovanými partnery i naši domácí ligu. U podpory ledního hokeje, ale i dalších sportů určitě zůstáváme a do budoucna chceme naše partnerství ještě posilovat,“ uvedl vedoucí marketingu ŠKODA AUTO ČR Petr Janeba při slavnostním předání vozů ŠKODA zástupcům svazu Českého hokeje.

Vzájemná spolupráce se neodráží pouze v logu na dresech nebo na ledové ploše, ale také v možnosti využívat nejmodernější modely automobilky ke služebním cestám trenérů, pracovníků sportovního oddělení, vedení a dalších zaměstnanců Českého hokeje. Ti již od začátku sezóny využívají 8 vozů značky ŠKODA. Koncem minulého týdne pak převzali v Zákaznickém centru ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi dalších 14 vozů. Užívat si budou jízdu s modely OCTAVIA, SUPERB či KODIAQ.

Mezi těmi, kdo v Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi převzali nové vozy ŠKODA, byli i trenér národního mužstva Miloš Říha s generálním manažerem Petrem Nedvědem. „Návštěvy utkání, kontakt s kandidáty reprezentačního dresu a sledování jejich výkonnosti patří k základním povinnostem trenéra,“ uvedl Miloš Říha, který obdržel kromě nového vozu od zástupců společnosti ŠKODA AUTO také dort k čerstvým šedesátinám. „Spoustu času trávím na cestách mezi extraligovými městy a jsem proto rád, že partnerský vůz ŠKODA SUPERB všechny nároky na pohodlí, bezpečnost, jízdní vlastnosti i moderní výbavu bezezbytku naplňuje.“

Značka ŠKODA se tradičně angažuje v řadě sportů. Lední hokej je přitom vedle cyklistiky a motoristického sportu nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie automobilky. Základní kámen tohoto partnerství položila česká firma již před 26 lety. Od roku 1993 je ŠKODA AUTO při každoročně pořádaném Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji v centru pozornosti jako hlavní sponzor. Díky nejdelšímu sponzoringu MS v historii sportu se automobilka zapsala do Guinessovy knihy rekordů. Vedle IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji ŠKODA podporuje různé národní svazy a národní ligy. Dokazuje to nejen 26letým nepřetržitým hlavním partnerstvím v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, ale i 18letým spojenectvím s nejvyšší domácí hokejovou soutěží. Od roku 2012 značka aktivně podporuje dorost. ŠKODA Junior Ice Hockey Cup dává mladým talentům příležitost ukázat své umění. ŠKODA AUTO je bezpochyby zosobněním tradice českého průmyslu a symbolem úspěchu právě i ve sportovním prostředí. Společnost si navíc uvědomuje vysokou míru společenské odpovědnosti. Právě proto český lední hokej coby národní sport dlouhodobě podporuje.